onsdag 7 december 2011

Titta hon kryper=)

Här klättrar hon=)


Här kryper hon..

IKEA

Vi har haft mycket mysigt på Ikea idag:)
Vi fikade väldigt billigt och köpte massor för lite pengar!
Perfekt:)

Elvia lekte i deras lekhörna:)

lördag 3 december 2011

Liten gos

Idag har vi en liten tjej som ska ha kroppskontakt precis hela tiden.
Mej eller Tony spelar ingen roll, bara hon får vara nära..
Det är ju hur gosigt som helst!
Men lite svårt att få något gjort, men vad gör det, det finns ju en morgondag också:)
Så idag spenderas dagen i soffan och just nu visas min favorit sport HANDBOLL på tv:n.
Tjejernas vm går just nu och jag älskar det :)
Elvia ligger i sin onepiece med nappen i mun och tittar förtrollat.

fredag 2 december 2011

En gång i timmen!!!

Say no more....

Hon har vaknat en gång i timmen inatt!

Idag är jag slut som artist...

torsdag 1 december 2011

En stor dag!

Idag den 1 december har min lilla dotter kommit till ett viktigt steg i sitt liv.
Hon har lärt sej krypa, det har varit på gång länge men hon har inte riktigt varken vågat eller haft motoriken.
Men idag tog hon steget och kröp över sin lekmatta bort till mej på andra sidan.
När hon kom ända fram till mej vart hon både glad och ledsen, för lite läskigt är det.
De va med skräckblandad förtjusning hon provade igen, och de gick ! :)
Men bara på mattan för parketten är alldeles för hal:)

Nu ligger en helt utslagen hjälte och sover i min famn:)

Älskade älskade unge!

torsdag 24 november 2011

Mysig dag OCH rutinerna har kommit av sej själv..


Vi skulle va på tandinfo på BVC klockan 11 så vi mötte upp Linda och Axel och traskade dit.
Efter infon så gick vi till öppna förskolan och åt lunch , hade sångstund, lekte och tillslut så fikade vi:)

Elvia sov bara 30 min på förmiddagen så gissa om jag hade en trött tjej vid halv 3 när vi gick hem.
Hon sov i två timmar, sen va hon vaken till 8 och har sovit sen dess:)

En perfekt liten torsdag med andra ord!

Imorrn väntar hemmadag och hockey på kvällen.

God natt!

onsdag 23 november 2011

Face it Jennie!

Hon klarar inte dina idiotiska försök till rutiner !

Okej, hon är för liten.. Vi väntar en månad och gör ett nytt försök.
Men man är väl ingen dålig förälder för att man gör ett försök?

Fick föresten lite välbehövlig hjälp med tvätten idag ! :)