Välkommen hit! Jag bloggar om allt från vardagsbestyr till inredning!
Visar inlägg med etikett
shopping
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
shopping
.
Visa alla inlägg
onsdag 7 december 2011
IKEA
Vi har haft mycket mysigt på Ikea idag:)
Vi fikade väldigt billigt och köpte massor för lite pengar!
Perfekt:)
Elvia lekte i deras lekhörna:)
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)