Visar inlägg med etikett utveckling. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett utveckling. Visa alla inlägg

onsdag 7 december 2011

torsdag 1 december 2011

En stor dag!

Idag den 1 december har min lilla dotter kommit till ett viktigt steg i sitt liv.
Hon har lärt sej krypa, det har varit på gång länge men hon har inte riktigt varken vågat eller haft motoriken.
Men idag tog hon steget och kröp över sin lekmatta bort till mej på andra sidan.
När hon kom ända fram till mej vart hon både glad och ledsen, för lite läskigt är det.
De va med skräckblandad förtjusning hon provade igen, och de gick ! :)
Men bara på mattan för parketten är alldeles för hal:)

Nu ligger en helt utslagen hjälte och sover i min famn:)

Älskade älskade unge!

fredag 18 november 2011

Nog säger hon mamma allt :)

Hon har hållt på länge med mammamammma osv men dom sista dagarna har de kommit klockrena mamma!
Och imorse när hon vaknade va hon lite ledsen och då kom ett snyftande mamma..
Hon säger också hej, de har hänt flera gånger när jag kommit till hennes säng när hon har sovit så kommer de ett litet hej.. Fast de låter mest hiij.

När vi va på BVC och väntade i väntrummet och vår sköterska kom så sa hon också hiij.. :)

Kanske inte jätte märkligt att hon börjar prata eftersom hon har en mamma som aldrig slutar prata:)