lördag 27 oktober 2012

Svennebanan

Vi har en riktig svennebanan-kväll idag :)
Tacos och smågodis!
Elvia sov bara 30 minuter på dagen idag så hon tvärdäckade med välling vid 7..
Har haft en mycket trevlig dag i Skärholmen och jag fick med mej en hel kasse kläder hem :)
Till mej!! Vet inte när det hände sist så jag är mycket nöjd :)

Vi har tittat på ice age 4 och nu blir det SoA :)

Rolig helg!

Den här helgen blir nog mysig!
Idag ska jag och Elvia shoppa med Katarina, Calle och Rebecka och sen ikväll blir det tacos och SoA :)
Imorrn bär det av mot Andys lekland i Sickla tillsammans med Bellan, Magnus och Adrian :)
Mycket skoj, extra roligt är att Tony ska med då också :)
Sen imorrn kväll kommer mamma och hämtar Elvia för hon ska ju sova där då :)

Trevlig helg!



fredag 26 oktober 2012

Fredagsmyyyyys

Nu är det mys på hög nivå men chips, choklad och coca cola!
Sen senaste Johan Falk :)

Kan man ha det bättre?

torsdag 25 oktober 2012

Jag ser det snöar ❤

Jag älskar när första snön kommer och det gjorde den idag :)

Den är ju säkerligen borta imorrn men ändå :)

onsdag 24 oktober 2012

Som skrivet

Är mycket trött nu!
Föräldrarmötet gick som smort! :)
Blir lättare ju äldre man blir tror jag, va nervös som ett asplöv innan men när jag väl började prata så gick det undan :)
Fick prata om mina hjärtefrågor som är sjukdomar och kläder.
Jag tycker det är jätteviktigt att man låter barnen va hemma tills dom är helt friska och att dom har varma ordentliga kläder på sej!
Men nog om jobbet nu :)
Imorrn slutar jag och Elvia tidigt så vi ska hem och mysa gärnet och tvätta lite :)

Sen är det freeeeeedag ❤❤

tisdag 23 oktober 2012

Lång dag..

Elvia va hemma med Tony idag för man måste ju va hemma 48 timmar efter sista kräk och det blev ju inget mer så imorrn ska hon gå.
Jag va och jobbade och avslutade dagen med att jobba över för jag hade utvecklingssamtal.
Nu är jag trött och ska sova!

Go natt!

måndag 22 oktober 2012

Lilla hjärtat ❤

Vi fick ett av fotona på Elvia från fotograferingen på förskolan till telefonen :)
Det var inte det vi beställde hem men det vart väldigt fint!
Det va många som va fina ❤