tisdag 31 maj 2011

Skärholmen c!!

Idag har jag och Sofia varit i Skärholmen centrum och handlat kläder till lilla Elvia som bara växer och växer.. De blev 4 bodys, ett par jeans shorts, ett par chinos, två pyjamaser och ett par skor. Sen fick hon även en jätte fin kofta av sin snälla gudmor:)
Vi hade jätte trevligt och åt lunch tillsammans och Elvia va vaken i stort sett hela dagen och va så snäll och glad o flinade och jollrade hela tiden:)
Nu sover hon sött och jag dricker lite kaffe .. Imorrn bär de av mot Dalarna över helgen, ska bli riktigt trevligt;)
Fint väder ska de bli också:)




Mys vid lunchen:)



Nya outfiten:)
Checka in skorna!

Läänge sen nu:)


Jag vet att de är skit länge sen ja skrev men ibland gör vi inte så mycket på dagarna utan bara myser och då känns de lite meningslöst att skriva :)
Dom senaste dagarna har vi vart hemma hos mamma och firat Dennis.
Pappa, Sussi och Nicole va här på besök efter deras turkietresa och igår va min faster Karina, Linda och Patrik här :)
Tänkte att jag skulle visa några av alla dom presenter som Elvia fått, vill passa på att tacka för allt hon fått av alla. Det är överväldigande <3




Puma skor av morfar med familj
Converse av gudmor Sofia



Coolaste adidas setet av morfar med familj:)



Baddräkt och solglasögon av Karina med familj, kommer va snyggast på stranden i sommar :)

Sen vill jag bara visa vad min dotter har för framtidplaner:



Stranden i Thailand med en singha !!

lördag 28 maj 2011

torsdag 26 maj 2011

Söt i nya koftan

Så här söt är Elvia i sin nya kofta som gammelfarmor Ulla stickat <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

onsdag 25 maj 2011

Slappdag sen kom farmor


Vi har slappat idag, man behöver de ibland också:)
Sen på eftermiddagen kom farmor(min alltså)
Elvia fick en superfin kofta som hon hade stickat:)



Sen fikade vi och Elvia va verkligen inte på sitt bästa humör idag:(
Förmodligen denna dumma mage igen:(
Men nu sover hon iaf, så jag fick faktiskt äta middag utan en skrikande bebis på armen idag:)
Just nu ser hon ut såhär:



Idag kom jag ut i vardagsrummet låg mina darlingar såhär :



Hur gulligt är inte det??!

tisdag 24 maj 2011

Nu sover hon, då får ja passa på:)


Tänkte jag skulle fortsätta berätta om söndagen och igår.
Jag kunde alltså inte va me på matchen:(
Men de får bli en annan gång..
Elvia har fått massa klänningar som e Såå söta:)


Den här söta fick hon av faster Anna och Isak



Den här fina fick hon av mormor:)






Den här fick hon av gammelfarmor Ulla :)

Fina tjejen i sommar alltså :)

Vi va föresten på BVC igår och hon hade bara gått upp 100 gram men de va okej iaf. Hon fick följa en boll med blicken och hon klarade det galant:)
Vi bokade tid till hennes första vaccin spruta.. Ahh.. Men mamma skulle följa med och gå in med henne.. Jag klarar verkligen inte av det!


De får bli en 2 dagars:)

Ingen uppdatering igen nu men ja har inte tid ibland :)
I söndags så va ja o mamma och shoppade i Farsta och sen så va vi o kollade på Mickes handbollsträning.
Den avslutades med föräldramatch och jag hade tänkt vara med men just när den skulle börja så blev Elvia hungrig:) SÅKLART!
Får fortsätta och skriva sen, de är gnälligt här brevid:)


- Posted using BlogPress from my iPhone